Brev:
På tur med flaske
31. januar 2009
Alder:
1 mdr.
På tur med flaske
Hej Helen
Min søn er 1 md gammel, jeg både ammer ham og suplerer med flaske og modermælkserstatning. Vi har ind til nu kun været afsted hjemmefra på små korte tur hvor det ikke har været nødvendigt at give min søn mad ude, men nu vil jeg gerne begynde at tage på længere ture hjemmefra feks. tage ud og besøge mine forældre med offentlig transport, det er en længere tur i tog.
Jeg har tænkt mig at tage flaske og drikkeklar modermælkserstatning med. Jeg er i tvivl om hvordan jeg skal bære mig ad med hensyn til maden, hvis jeg ikke har mulighed for at varme erstatningen når jeg er ude, jeg har en pusletaske med termolommer til flasker, der kan holde flasker både kolde og varme, men må man gerne varme og tempere erstatningen hjemmefra og så transportere flasken i termeolommen og holde den lun og i så fald, hvor længe kan det holde sig.
Jeg har tit set forældre side på cafeer og give deres børn flaske og tænkt på hvor bare de lige klare det med temperaturen på mælkeerstatningen.
Med venlig hilsen
Helene