Brev:
Kamillete
23. februar 2009
Alder:
0 mdr.
Kamillete
Hej
Jeg er lige blevet farmor, og er rigtig glad for det. Men...
Jeg blev lidt forbavset da min svigerdatter kom den anden dag
og sagde at hun ikke måtte give vores lille guldklump kamillete længere
Siden hvornår er det blevet "giftig" for små børn
Kærlig hilsen
Den uforstående farmor