Brev:
Væk fra natflaske
23. februar 2009
Alder:
15 mdr.
Væk fra natflaske
Hej Helen.
Vi har den skønneste datter på 15 mdr, som bare elsker sin natflaske. Men vi synes måske at det er ved at være tid til at slippe den. Vi ved bare ikke hvordan!
Vi spiser aftensmad omkring kl 18 også er det badetid. Efter badet hygger vi os med leg i stuen, og når klokken nærmer sig 20 så er det flaske tid.
Caroline er med til at lave den, og begynder straks at "snakke" højt og kan næsten ikke vente. Vi går ind i stuen hvor hun får sin flaske, og for det meste falder hun i søvn med den. Hvis ikke kan vi som regel lægge hende ned i hendes seng også sover hun.
Det er bare så svært og skal ta den fra hende når hun er så glad for den:0)
Men da vi venter en lillebror eller lillesøster til juni, skuller den jo gerne være væk til den tid.
Håber meget du kan give os nogle forslag til hvordan vi kan gøre slippe natflasken på en god måde.
Mange venlige hilsner
Carolines Mor