Brev:
Har jeg købt de rigtige jerndråber?
28. april 2004
Alder:
6 mdr.
Har jeg købt de rigtige jerndråber?
Jeg er i tvivl om jeg har købt de rigtige jerndråber
de hedder danasan jerndråber, men der står at de kun efter aftale må benyttes til børn under 1 år samt at doseringen er 8 dråber = 8mg.
Må jeg benytte dem og hvor mange dråber skal jeg give?
Mit barn er 6 mdr og får kun modermælk + grød.