Brev:
Utryg ved aflevering
25. februar 2009
Alder:
17 mdr.
Utryg ved aflevering
Hej Helen
Det drejer sig om Clara på 17 mdr, hun har gået i vuggestue siden august og hun er også glad for at være, men om morgen når hun bliver afleveret og hvis der ikke er nogen af de pædagoger fra hendes stue bliver hun meget ulykkelig. Dette sker slet ikke hvis det er nogen fra hendes stue der tager i mod, hun er en meget tryghedssøgende pige og har været det siden hun blev født, hun har aldrig været ret glad for fremmede menesker.
Det skal lige siges at der siden november har været meget udskiftning i personalet på stuen, og nu står vi og skal flytte og hun skal i anden institution. Har du nogen gode råd til at hjælpe hende med at føle sig mere tryg, for det er selvfølgelig ikke sjovt at aflevere hende når hun bliver ked af det og det er jo heller ikke rart for hende. Det skal så lige siges at når det faste personale på hendes stue kommer er der ikke noget.
Med venlig hilsen
Lene