Brev:
Vægt og småtspisende
25. februar 2009
Alder:
7 mdr.
Vægt og småtspisende
Hej Helen,
Nu spiser Linus bedre 2 x amning og x 3 måltid. Jeg var nede idag og veje ham hos sundhedsplejerskerne pga. her på det sidste, havde han tabt sig sikkert pga. den manglende mad. Han vejede 8kg han er så tilgengæld meget lang ca. 74 cm men slet ikke tyk. Han virker meget velproportioneret har lidt elastikker men er en slank dreng. Han er fysisk aktiv hele tiden og derfor undrer det mig at han ikke virker mere sulten.
Nogen gange får jeg fornemmelsen af at han er ligeglad med mad, det kan godt være at det er mig der fejltolker det men min store søn er jo også et helt vildt madøre. Han er mere interesseret i alt omkring ham og ikke i at spise så meget det tager ham ca 45 min at spise 1 dl grød og ½ banan. Han er gået lidt ned på sin kurve men han var også ret syg omkring jul lungebetændelse og astmatisk bronkitis.
Hvad tænker du om dette og vægt osv.
Med venlig hilsen
Heidi