Brev:
Mongolplet eller asiatplet
29. april 2004
Alder:
15 mdr.
Mongolplet eller asiatplet
Hej
Jeg har andetsteds her på siden læst, at børn med mongolpletter skal have d-dråber til de bliver 2 år. Min søns far er fra Israel og jeg er dansk. Min søn har en mongolplet på størrele med ca. 1 tennisbold. Det er lidt forskelligt hvor tydelig den er. Han fik kun d-dråber til han var 1 år. Han er nu 15 måneder.
Skal jeg begynde med d-dråber igen eller hva? Han får nu en multivitamin for 1-10 årige hver dag.
Håber du kan svare mig.
På forhånd tusind tak.
Annette