Svar: Går men kan ikke kravle
29. april 2004
Alder:
10 mdr.
Kære Mia og Kresten Bromose
Jeg er slet ikke i rvivl om at jeres yngste datter nok skal lære at kravle med tiden. I har alle haft nogle hårde måneder somh ar vendt lidt op og ned på det hele, men det skal nok komme:o)
Det er meget svært for mig at give jer nogle konkrete råd eller øvelser I kan lave med hende. Det kræver et personligt besøg og jeg mener at en fysioteraput ville være det rigtige her.
Så vidt jeg ved, så har den kommune I bor i tilknyttet en fysioterapeut, som netop tager sig af og er uddannet til børn. Jeg synes derfor at I skal kontakte kommunen eller ringe direkte til jeres sundhedsplejerske og få hende til at henvise jer videre.
Rigtig meget held og lykke med det hele.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske