Brev:
Tv kiggeri
28. februar 2009
Alder:
4 mdr.
Tv kiggeri
Hej Helen.
Vi har fået vores skønne datter som i dag fylder 4 mdr. En god hurtig fødsel - 7 timer fra 1. ve og til vi havde hende i armene.
Vi har fået en god start, amning, søvn mv går godt - og vi nyder forældreskabet og er så taknemmelige for at alt indtil videre er gået forholdsvist ubesværet fremad:-)
Det går jo bare mega stærkt med udviklingen - og i den forbindelse er der dukket et spørgsmål op, som vi håber du kan hjælpe med at svare på:-)
Vores datter er bare SÅ optaget af TV'et! Er der bare det mindste kig til TV'et derfra, hvor hun befinder sig, er hun som paralyseret af det...hun kigger og kigger og kigger og kigger!
Nu er tv'et ikke tændt hele tiden - men vi har diskuteret om det egentlig er sundt for de små at se på tv og computerskærme??
På forhånd tak:-)
Mange hilsner
T