Brev:
At sove i barnevogn
1. marts 2009
Alder:
3 mdr.
At sove i barnevogn
Hej Helen.
Tak for dit sidste svar. Efter en kamp igår lykkedes det endelig at made vores dreng med 150ml mme. Vænner de sig til at spise af flaske? Eller vil det blive en kamp hver aften?
Han vågner hver aften efter 3 1/2t, er det meget normalt, eller kan jeg forlænge hans søvntid lidt? Vi har prøvet at putte ham lidt senere end kl. 20-20.30, men det er det samme. Ikke fordi det er et problem, men for en måned siden kunne han sove 4-7t inden han vågnede, så jeg kunne da godt tænke mig at det blev lidt det samme igen.
Det sidste spørgsmål jeg har er ang hans søvn i barnevognen. Det gider han bare ikke!! Jeg giver ham bryst så han er dejlig mæt inden han skal ud og sove, og han er også faldet godt i søvn når jeg ligger ham i vognen. Men når der er gået ca.1/2t, (nogen gange lidt længere tid), vågner han med et skrig og er vågen. Det lykkedes mig igen at få ham til at sove, men der går kun 15min, så er han vågen igen. Og sådan er det i 2t, 2 gange om dagen..hver dag!!
Han kunne godt sove lang tid i træk før i tiden..men det er slut nu!! Men han er mærkelig nok frisk efter sådan en omgang..det er hans mor bare ikke:-( Alle andre praler med at deres børn kan sove 3-4timer uafbrudt i deres barnevogn. Hvordan gør de det?? Jeg putter ham godt, med tæppet omkring sig så han føler sig tryg. Har prøvet at gå en tur med ham, men så vågner han når barnevognen står stille. Og så visser jeg barnevognen..holder pause..og visser igen når han er ved at vågne.
Har du flere gode råd:-)?? Puha, det var noget af en omgang.
På forhånd tak.
Venlig hilsen
Trunte