Brev:
At kaste med ting
2. marts 2009
Alder:
22 mdr.
At kaste med ting
Hej Helen,
Et ganske kort spørgsmål.... Vores dejlige dreng på snart 2 år er glad for at øve sig i at kaste ;-) Udenfor er det jo fint nok, men vi prøver at lære ham, at indenfor kaster man ikke.
Problemet er at han er blevet god til det og rigtig gerne vil:-) - og det er både med bolde, men også med andre tungere ting, hvor han kan komme til at skade sig selv og sine omgivelser.
Hvordan griber vi bedst den situation an?
Tak for forgående svar.
Mange venlige hilsner!