Brev:
Mad- og mælkeplan - 10 mdr.
2. marts 2009
Alder:
10 mdr.
Mad- og mælkeplan - 10 mdr.
Hej Helen,
Jeg har lidt spørgsmål ang. Alexander og hans mad/mælk.
Vores dag ser således ud:
5-6 vågner
6.30 - havregrød med tørrede svesker ca. 1½ dl.
8.30 puttes
10.00 vågner
10.30-11 rugbrød med div. pålæg
Han spiser efterhånden et helt stykke rugbrød, men hvis han ikke rigtig gider får han en portion grød omkring 12.30 eller spsier han bare lidt frugt inden han puttes igen.
13.00 puttes
14.30-15 vågner får her frugt, både frisk og som mos. Måske ½ bolle hvis han gider.
17.00 aftensmad - det som vi får. Dog får han slet ikke ris, da min læge mener det kan være grund til hans hårde mave.
19.00 puttes - ammes meget kort, får flaske med mme på ca. 160ml
Vågner ca. kl. 02.00 og får endnu en flaske som
han spiser det meste af.
Kunne du evt. sende mig dit bud på en madplan? - jeg er lidt i tvivl om hvorvidt han får nok i løbet af dagen.
Jeg ville meget gerne af med flasken midt om natten, hvor meget kan jeg forlange af ham? Hvornår mener du han skal have sin sidste flaske?
Vi kæmper stadig med den hårde mave og jeg synes efterhånden at jeg får mange forskellige meninger om hvad vi skal holde os fra - hvad er din erfaring? - Vi har gået lidt til zoneterapi og det har hjulpet noget, men det er stadig ikke i top. Jeg har taget ham helt af lactulosen, da det ikke havde nogen virkning.
Hilsen Camilla