Brev:
Svært ved at falde i søvn - 2 år, 8 mdr.
2. marts 2009
Alder:
2 år, 8 mdr.
Svært ved at falde i søvn  - 2 år, 8 mdr.
Hej Helen
Jeg har en datter på lidt over 2½ år. Hun plejer at falde i søvn om aftenen uden problemer. Der gik normalt kun 5 - 10 minutter og så sov hun.
Her de sidste par uger vil hun ikke falde i søvn. Hun kommer i seng som hun plejer 19.30, og hun er træt når hun kommer i seng. Der går så minimum 30 - 45 minutter før hun falder i søvn og i dette tidsrum kalder hun hele tiden og skal have vand eller strømper af og. lign.
Hun kommer op om morgenen kl 6 og sover middagslur fra ca.12. 15 - 14.30 og tit når vi vækker hende 14.30 kunne hun godt sove mere.
Hun er træt når hun kommer ud ved 12 tiden.
Når hun endelig er faldet i søvn om aftenen, sover hun som regel godt hele natten.
Vi ved ikke helt hvad vi skal gøre, for vi har prøvet at putte senere, men det er det samme, hvor hun ligger længe inden hun sover. Vi synes jo også at hun skal have nok søvn, når hun skal op kl 6 om morgenen.
Håber du har nogle gode råd.
Med venlig hilsen
Lene