Brev:
Vuggestue?
2. marts 2009
Alder:
16 mdr.
Vuggestue?
Hej Helen,
Tak for en rigtig god brevkasse :o)
Vi har en ca. 16 mdr gammel soen, som er rigtig dejlig og aktiv. Vi bor i England og flytter om ca. 7 mdr tilbage til DK. Vores soen er skrevet op i en vuggestue med start fra midt marts og vi foeler at han er klar til at starte, men da vi nu flytter tilbage til DK, er vi meget usikre om vi skal lade ham gaa i en engelsk talende vuggestue, flytte til DK og derefter lade ham starte i en dansk talende? Baade jeg og hans far taler dansk til ham.
Ville det vaere forvirrende for et barn at gennemgaa et saadant forloeb, dvs. med mange aendringer mht. sprog, ny vuggetue, etc. naar han er saa lille som han er? Eller skal vi hellere droppe den engelske vuggestue og lade ham starte en gang for alle i DK...?
Har du nogle tanker/raad i forbindelse med dette?
Mange hilsner
M