Brev:
Dagplejestart - 5 mdr.
29. april 2004
Alder:
5 mdr.
Dagplejestart - 5 mdr.
Hej
Jonathan er nu 5½ mdr. og er begyndt at være et par timer i dagpleje hver formiddag.
Jeg skal starte på arbejde om 14 dage. Han spiser grød middag og aften. Ellers ammes han fuldt.
Problemet er, at han ikke vil tage en sutteflaske. Har forsøgt med forskelligt...mme og vælling...malket ud, men han vil ikke have det.
Har også forsøgt at give ham det i en kop.
Han vil kun have vand i sin kop.
Jeg vil gerne fortsætte med at amme morgen og aften. Jeg har dog ind i mellem lange arbejdsdage, hvor han nok har brug for mælk lidt før.
Han spiser en god portion grød til måltiderne, men vil også gerne have en ammetår.
Jeg er lidt bekymret for, hvordan det nu vil gå, når han skal være i dagpleje hele dagen. Får han det mælk, han skal have?
Vi kan jo ikke tvinge ham til sutteflasken - selv om det ville være rart, hvis han ville drikke derfra.
Med venlig hilsen
Charlotte