Brev:
Væk med sutten, hvornår?
5. marts 2009
Alder:
3 år, 6 mdr.
Væk med sutten, hvornår?
Kære Helen.
Vores søn på 3 1/2 år bruger stadig sut når han sover om natten og hvis han sover til middag. Samtidig er han ved at smide bleen,han har ble på(efter hans eget ønske) når han skal lave stort + om natten.
Når han sover til middag er det ikke altid han vil sove med ble.
Mit spørgsmål er hvornår man tager sutten helt væk?
Jeg har læst et brev på din hjemmeside hvor du har skrevet at man helst ikke må tage sutten helt fra dem samtidig med at de er ved at smide bleen.
Vil det sige at barnet skal være 100% renlig før man tager sutten helt fra dem?
Hos vores dreng virker det som om at sut og ble følges ad, når han har ble på har han også sin sut, undtagen i de situationer hvor han har ble på for at lave stort.
Kan det ske at et barn smider ble og sut samtidig?
Hilsen k