Brev:
Søvn - 1 mdr.
1. maj 2004
Alder:
1 mdr.
Søvn - 1 mdr.
Hej
Lillepigen er over cirka 6 uger begyndt at vågne 10-15 min tidligere hver dag. Det vil sige vi står op kl.5.30 (imorges 4.59 GAB) Hun er ikke helt frisk, vi prøver at ligge hende ind i vores seng, men det er aldrig lykkes at få hende til at sove igen.
Problemet er at hun bliver allerede træt ved 8 tiden. Jeg trækker den til 8.30-9 tiden, hvor hun så sover 2-2.5 time. Hun sover så igen ved 3 tiden, omkring en times tid. Hun får ikke lov til at sove efter kl 5.30 da hun går i seng ved 8 tiden.
Normalt sover hun helt igennem om natten, så der klager vi ikke:-) Hendes værelse er helt mørkt, så det er ikke derfor hun vågner. Sover hun mon for meget om dagen? Hvad kan vi gøre, så hun måske kunne sove en times tid mere? hun starter jo i vuggestue om et par uger, så skal vi vente og se?
På forhånd mange tak