Svar: Søvn - 1 mdr.
1. maj 2004
Alder:
1 mdr.
Hej
Du skriver ikke hvor gammel din datter er, så derfor er det svært for mig at vide, hvad der kan være grund til at hun vågner hyppigere.
Det vil dog være relevant at du overvejer om det hænger sammen med at hun er sulten og derfor begynder at tilbyde hende mere mad i løbet af dagen.
Jeg vil tro at hendes start i vuggestue vil ændre på situationen, da hun her får så mange nye impulser at hun bliver mere træt. Samtidig vil hun også blive kørt ind i en mere fast soverytme, som passer til institutionens tider. Så mon ikke tingene ændrer sig lidt hen af vejen.
Fortsat held og lykke med hende.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske