Brev:
Gylp - 10 mdr.
1. maj 2004
Alder:
10 mdr.
Gylp - 10 mdr.
Hej
Tak for nogle fantastiske svar :-)
Jeg har tit kunne bruge dine svar.
Men nu har jeg et spørgsmål.
Min datter er 10 mdr. gammel og hun gylper stadig ,- ikke eksplosivt men det er ligesom en bøvs, hvor der så kommer lidt med op.
Hun gylper lidt efter hvert måltid.
Hun er ikke kræsen ,- bare ikke imponeret over mad! Det må under igen omstændigheder være mos eller 'babymad'
Hendes kostplan :
Tidlig morgen: bryst
Morgen: grød med frugtmos/youghurt + Modermælkserstatning
Formiddag: kiks/skorpe med smør og oste bjælke + vand
Middag: rugbrød med pålæg (hendes favoritmåltid) + vand
Eftermiddag: youghurt med drys (cornflakes, rugbrød, frugt)+ vand
Før aftensmad : grøntsagstallerken
Aftensmad: det samme som os- gerne pasta grøntsager + modermælserstatning
Aften : bryst ,- evt vælling
Hun bruger hverken sut eller sutteflaske. Men hun er vel forslugen,- da hun kun fik bryst tog det kun 5-10 minutter at amme hende.
Hun er ligeledes meget aktiv. Kravler ikke endnu men der bliver øvet konstant.....
Hun er lille ,- vejer ca 8,2 kg og tager ikke meget på - nok på grund af hendes aktivitesniveau !
Men skal jeg gøre noget? Jeg prøver at give hende maden langsomt,- men er der andre ting jeg kan gøre?