Svar: Gylp - 10 mdr.
1. maj 2004
Alder:
10 mdr.
Hej
Sålænge din datter tager på og følger sin egen kurve, så trives hun og man vil ikke gå ind og gøre noget ved hendes gylperi.
Det lyder meget fint at du forsøger at give maden langsomt og det er en god idé at give små hyppige måltider. Hellere halve portioner med kort interval istedet for store portioner som hun måske ikke kan rumme i sig.
Hvis hun kan spise det, så giv hende en ½ bolle med smør om formiddagen i stedet for kiks/skorpe. Brød ligger tungere i maven. sørg også for at hun fortsat får fedtstof i den hjemmelavede mad, så hun har energi nok til alle sine aktiviteter.
Fortsat held og lykke med hende.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske