Brev:
Får hun for store portioner mad
13. marts 2009
Alder:
20 mdr.
Får hun for store portioner mad
Hej Helen.
Jeg har lige et spørgsmål ang mængden af mad.
Carolina spiser rigtig godt og meget.
Om morgenen får hun en stor portion cheasy yougurt, jeg vil tro hun får ml 2.5-3 dl, her er der blandet havdregryn i så det mætter mere. Jeg ved ikke hvor meget hun spiser i vuggestuen andet end de siger at hun spiser godt og alt hvad de serverer. Når hun kommer hjem fra vuggestue for hun frugt: appelsin, kiwi, æble, pære, rosiner. Ikke alle på en gang;-)
Til aftensmaden spiser hun også altid en stor portion, og vi spekulerer på om portionerne er for store, og om hendes mave derved vender sig til at spise for meget. eller skal hun have lov, til hun selv siger fra. Få gange har vi sagt "nej" til at hun får en ekstra portion, hvis den første har været stor.
Hendes mave er stor at se på (oppustet) men hun vejer 12.4 (har taget 400 g på siden starten af december 2008) og er 83 cm og hun er jo nu 20 mdr.
Hvad mener du?
Hilsen Charlotte.