Brev:
Lure - 5 mdr.
14. marts 2009
Alder:
5 mdr.
Lure - 5 mdr.
Hej Helen.
Tak for dit sidste svar, det virker :) Merle har sovet 5 timer i streg de sidste 2 nætter :)
Mit spørgsmål lyder nu: Må vi vækker hende eller er det et tegn på hun har brug for søvnen når hun sover ekstra?
Lige nu er hun nemlig igang med den 3. time i barnevognen, hvor hun kun plejer at sove 2 timer.
Min bekymring er jo, om hun så vil ha svært ved at sove i nat. I forvejen sover hun jo meget om dagen.
Skal vi også vække hende om morgenen, hvis hun sover til kl. 7.00 hvor hun normalt står op ved kl. 6.00.
Det er også rigtig svært at få en rytme når hun aldrig sover nogenlunde ens. For dagen bliver jo gang på gang skubbet med op til flere timer den ene eller anden vej.
Umiddelbart syntes jeg dog det er synd at vække hende når hun sover så godt, men vil jo alt andet lige hellere ha hun sover om natten istedet for at ta 3 timer i barnevognen.
Og en sidste ting, hun gider kun spise grøntsagsmos i alle afskygninger og ikke grød, er det ok at give hende mos 3 gange om dagen? eller har hun ernæringsmæssigt brug for grød? frugtmos er bestemt heller ikke en favorit.
Venlig hilsen
Mette