Brev:
MFR
1. maj 2004
Alder:
15 mdr.
MFR
Hej
Min søn skal MFR vaccineres i denne uge. Jeg synes bare at man hører om så mange bivirkninger ved denne vaccination, så jeg kommer helt i tvivl om hvad jeg skal gøre.
Hvad synes du?
Annette