Brev:
Min datter elsker æg
15. marts 2009
Alder:
7 mdr.
Min datter elsker æg
Hej Helen
Det er mig igen, den bekymede mor.
Jeg har et spørgsmål ang æg, min datter esma er vild med æg og da hun ikke rigtig gider spise grød til morgenmad, får hun æg og et stykke brød med smør og sødmælk til.
Hvor meget æg må hun få?
Æg indeholder meget protien og esma er ikke en stor spiser når det kommer til ske mad. Derfor får hun æg til morgen, så hun kan indtage protein.
Hilsen esmas mor