Brev:
4 flasker og 3 måltider - 7 mdr.
16. marts 2009
Alder:
7 mdr.
4 flasker og 3 måltider - 7 mdr.
Hej igen.
Min datter er snart 8 måneder.
Mit spørgsmål er hvor mange flasker mælk skal man ha når man er snart 8 måneder. Esma får 4 flasker og 3 måltider og et mellem måltid.
Tak/