Brev:
4½ måned og evt. ammestop
1. maj 2004
Alder:
4 mdr.
4½ måned og evt. ammestop
Hejsa
Min datter på 4½ mdr, gider ikke amme ret ofte mere. Det er lidt af en kamp og hun vil hellere have vælling eller grød i stedet. Jeg prøver at tilbyde, når jeg kan se hun er ved at være sulten. Jo mere sulten hun bliver, desto mere nægter hun brystet.
Når hun tager brystet ammer hun ikke særlig længe, så jeg er nødt til at give noget erstatning ved siden af og det er hun ikke vild med heller. Hun er ikke super god til flasken og slet ikke når det er noget hun ikke kan lide. Skal jeg overgive mig og kun hyggeamme når hun selv beder om det og prøve at give hende erstatning istedet?
Hun elsker grød og får knap en dl om dagen og 100 ml vælling.
Om natten er der ingen problemer, men fra det bliver lyst og hun kan se det hele igen, så har hun hverken tid eller lyst til at amme.
Håber på lidt gode tips.
Med venlig hilsen
Sarah