Brev:
Omega 3 kosttilskud
17. marts 2009
Alder:
10 mdr.
Omega 3 kosttilskud
Hej Helen
Jeg har et kort spørgsmål til dig.
Jeg har taget Alexander med til konsultation hos en sygeplejerske som har specialiseret som alternativ behandler. Bl.a. med zoneterapi, babymassage osv.
Hun har anbefalet at jeg skal begynde at give Alexander flydende omega 3, da hun mener at den kan have gavn på hans hårde mave sammen med zoneterapi og massage af maven.
Jeg er villig til at prøve det meste, så vi kan få løst problemet, men er lidt skeptisk overfor brug af kosttilskud som ikke normalt anbefales.
Jeg ved godt at det i princippet er nøjagtig det samme som vi giver ham via fisk, men her er det jo mere koncentreret.
Kender du noget til at man ikke må? Eller evt. hvis der ingen problemer er, hvilken dosis det skal gives i?
Hilsen
Camilla