Brev:
Skrigture i supermarkedet
1. maj 2004
Alder:
11 mdr.
Skrigture i supermarkedet
Kære Helen
Så har jeg brug for et godt råd - endnu engang.
For tiden oplever jeg min skønne datter opfører sig helt anderledes end hun har gjort hidtil, når vi er ude at handle. Hun er lige fyldt 11 måneder.
Hun sidder i indkøbsvognen og jeg sørger for at 'småsnakke' med hende hele vejen rundt på den måske noget kedelige (for hende?) indkøbstur, som jeg ellers prøver at gøre så kort som mulig.
Hun er simpelthen begyndt at 'skrige det hele ned' - skriger meget HØJT og forstår bare ikke et 'NEJ' eller vil ikke forstå det?
Uha, det syn's jeg er svært, for jeg føler en sårbarhed i forhold til, hvad andre mennesker tænker om det. Man vil jo gerne fremstå som en supermor, der kan klare alting, men her kommer jeg til kort.
Hvad gør man? Har du et godt råd? Hun virker ikke som om hun er utilfreds, vil 'have' noget bestemt el andet...men skriger altså - og smiler stort bagefter...
Hun er en ung dame med et heftigt temperament, som personalet på barselsgangen allerede bemærkede det, da hun kun var et par dage gammel!
Nå, men altså...Jeg håber du kan hjælpe mig - det har du jo gjort før - tak for det;o)
Venligst Maria