Brev:
Søvn fremover
19. marts 2009
Alder:
4 mdr.
Søvn fremover
Kære Helen
Mange tak for dit fine svar omkring min datters søvn.
Jeg arbejder med lurene og synes det fungerer ok. Min datter er nu 4 mdr. og sover 4-5 timer i dagtiden, fordelt på 3 lure. Hun står op ca kl 7 og kan lægges til natten ca kl 21.
Lige nu passer det med at hun er vågen omkring 2 timer mellem lurene. Jeg synes dog fortsat hun meget svær at "fange" på det rigtige tidspunkt mht træthed. Så udover jeg virkelig prøver at aflæse hende, er det også med et øje på uret når hun puttes.
Da det jo vil ændre sig, tænke jeg og du har en tommelfingerregel for hvordan dagssøvnen kan struktureres frem til hun kun skal have 2 lure?
Kærlig hilsen
Anna