Brev:
Får min datter på 7 mdr. mælk nok?
19. marts 2009
Alder:
7 mdr.
Får min datter på 7 mdr. mælk nok?
Hej Helen
Tak for alle dine tidlgere svar:-)
Nu nærmer Line sig de 7 mdr, hun er en glad, kvik og nysgerrig pige-:) Hun triller rundt og gør et ihærdigt forsøg på at komme op på alle 4.
Mit spørgsmål denne gang går på om Line er godt nok dækket ind mht mælkeindtag. Dagsplanen ser pt sådan ud:
ca kl 7 havregrød eller flerkornsgrød med vand i kop
ca kl 8 - 8.30 ammes og vi følger storebror i børnehave, falder som regel i søvn i barnevognen på vej hjem ca kl 9
jeg vækker hende efter 1½ time
ca kl 11.30 ½ skive bondebrød med leverpostej eller smøreost, agurk eller skorpe til i hånden hertil vand af kop
ca 1 time efter ammes og puttes til middagslur ca kl 13
sover fra 1½ -2½ time
ca kl 15-15.30 yougurt med frugtmos vand af kop
ca kl 18 aftensmad kartoffel/grøntsagsmos med kød
ca 1 time efter ammes
ca kl 19.30-20 200-250 ml vælling og puttes til nat
et sted mellem 2-5 ammes
For ca 1 uge tiden tog jeg amning væk om eftermiddagen, da hun ikke rigitg gad. Og jeg følte at der var en kamp at lægge hende til.
Hvordan ser dagsplanen ud? Er det ok med de antal amninger der er?
Mange hilsner fra Laila