Brev:
Sovning om dagen
22. marts 2009
Alder:
9 mdr.
Sovning om dagen
Hej Helen.
Jeg har et spørgsmål omkring hvordan oliver sover, puttes kl 20 sover til kl 5 måske vågner han et par gange for at få sutten ... drømmer de meget i den her alder...?
Nå men jeg har givet ham flaske i ca 3 måneder kl 5 om morgen og så sov vi til kl ca 7, så stod vi op og lavede havregrød eller øllebrød men så nægtede han og spise det ....
Så snakkede jeg med min sundhedsplejerske og hun sage at jeg ikke skulle give ham flasken for at trappe ned med flasken så han stod op og fik morgen mad, det virkede også han spiser fint havregrød nu, han vågner bare kl 5 og er frisk og så bliver dagen bare lang, så står jeg op ca 5.30 og laver morgen mad til ham prøver at putte med ham inden i min seng, men han sover ikke videre....
Det går ud over rasten af dagen at han vågner så tidligt for så sover han 3 lure kl 8.00-8.30 en time ca, så igen kl 12-12.30 så en til 2 timer og så igen 16.-16.30 3 kvarter ca.
Hvad kan jeg gøre? Ville gerne ha han kunne sove til kl 07 om morgnen og så 2 lure formiddag ca 2 timer og så 2 timer igen om eftermiddagen...
Hvor mange timer i træk er det egentligt normalt de kan være vågne...
Hilsen Tanja