Brev:
Nægter mme
22. marts 2009
Alder:
8 mdr.
Nægter mme
Hej Helen
Så gælder det så min lille søn på 8 måneder.
Han har siden han var 2 måneder ikke været glad for mme. Nu hvor han så er blevet 8 måneder vil han slet ikke have sin flaske - ikke engang den til natten som ellers er den der har været nemmest at give ham. Han vil derimod gerne have sødmælk og vand af kop og tudekop, men ikke mme.
Jeg kommer mme i al hans mad, men jeg tror ikke i løbet af et døgn han får mere end 200 ml mme.
Han har ikke hård mave og frisk og aktiv. Han spiser al anden mad.
Skal jeg give ham jerndråber og kalktilskud?
Kan jeg give ham lun sødmælk i sutteflasken?
Hvor meget sødmælk må han få i døgnet?
Mange hilsner Dorthe