Brev:
Sødmælk, hvor meget?
23. marts 2009
Alder:
9 mdr.
Sødmælk, hvor meget?
Hej Helen.
Jeg er altså rigtig meget i tvivl om hvor meget sødmælk Valdemar skal have eller ikke have.
Er der ikke nogle guidelines til hvor meget og hvornår små børn skal have sødmælk?
Valdemar er nu 9 måneder og bliver kun ammet en gang i døgnet (som regel om aftenen).
Venlig hilsen Maibrit