Brev:
Skrækkelige nætter på grund af sut
24. marts 2009
Alder:
6 mdr.
Skrækkelige nætter på grund af sut
Hej Helen.
Tusind tak for dit svar på mit problem.
Jeg har følgt dine råd og syntes også vi er inde i en rigtig god rytme. Jeg tror jeg har fundet ind til kernen af problemet, men har stadig brug for et råd til at løse det.
Emma på nu 6 mdr vågner stadig ca 8-10 gange om natten. Det er ikke fordi hun er sulten, hun bliver lagt kl 20.00 og får flaske kl 24.00 og ca kl 6.00. og så står vi op kl 7.30. Har prøvet at tilbyde hende ofter når hun vågner, men hun vil ikke have det.
Hun sover på sit eget værelse nu, og så går jeg ind til hende når jeg er sikker på hun græder fordi hun er vågen. Hun får sutten og så lægger hun sig uden problemer til at sove igen, hun er heller ikke ked af at ligge i hendes seng.
Så jeg tænker at hun ikke har lært at falde i søvn selv, uden hendes sut. Men har meget brug for råd til hvordan jeg skal hjælpe hende.
Vil være ked af at lade hende græde sig selv i søvn, men jeg er bare så træt og ønsker hun skal sove bedre.
Diana