Brev:
Sove køligt om natten
24. marts 2009
Alder:
1 mdr.
Sove køligt om natten
Hej Helen
Jeg vil egentlig gerne vide hvorfor babyer skal sove køligt om natten. Jeg har læst at temperaturen i soveværelset skal være mellem 16 og 18 grader (og andre steder står der mellem 16 og 20 grader...)
Vores datter er 6 uger gammel. Hendes hænder er altid utroligt kolde, fordi vi sover køligt. Ca. 17-18 grader om natten. Vi synes også selv det er ret koldt, og tager masser af nattøj på.
Skal hun have små handsker på om natten?
Jeg prøver at få hendes arme ned under dynen, når hun sover, men hun vil helst sove med armene oppe over hovedet.
Med venlig hilsen
Helena