Brev:
Stammen
3. april 2009
Alder:
2 år, 9 mdr.
Stammen
Hej Helen
Min datter på 2 år og 9 måneder er begyndt at stamme.
I starten for nogle uger siden, var det ikke så slemt. Det var mest når hun skulle begynde en sætning og var meget ivrig. Så var det oftest når hun startede med jeg, at det blev til jeg jeg jeg jeg indtil hun fik det sagt.
Her den sidste uges tid er det blevet meget værre, og tit vælger hun at lade være med at sige det hun var begyndt på og det er jo synd.
Vi tager os god tid og holder øjenkontakt og færdiggør ikke hendes sætninger, men jeg synes jo ikke hendes stammen burde blive værre.
Har du nogle gode råd?
Med venlig hilsen
Lene