Brev:
Sove - falderefleksen
3. april 2009
Alder:
2 mdr.
Sove - falderefleksen
Hej Helen.
Vi er begyndt på at prøve at få vores datter til at sove for sig selv i liften om dagen, men hun 'spjætter' utroligt meget af den der falderefleks, og vækker sig selv derfor konstant. Vi har prøvet at blidt holde fast i hendes arme, men hun kan blive ved i lang tid, og til sidst er hun klarvågen.
Kan vi gøre noget ved dette? Hun er ikke meget for at blive svøbt så det virker desværre ikke.