Brev:
At søde maden
7. april 2009
Alder:
7 mdr.
At søde maden
Hej Helen,
Hvad kan jeg søde min datters mad med?
Her tænker jeg fx på øllebrød eller hindbærgrød. Jeg har indtil nu brugt banan eller tørrede frugter fx abrikoser. Men jeg har læst at man skal holde igen med banan så hun ikke får hård mave. Omvendt synes jeg heller ikke hun skal have for mange tørrede frugter. Jeg ved selv hvordan maven kan rumle, hvis man har spist for mange figner eller abrikoser.
Hvad kan du anbefale?
Venligst A/M