Brev:
Vitaminer - 2 år, 4 mdr.
8. april 2009
Alder:
2 år, 4 mdr.
Vitaminer - 2 år, 4 mdr.
Hej Helen.
Vores datter på 28 måneder spiser godt og varieret. Jeg synes dog det kan være svært at få nok grønt og mælk i hende - i hvert fald ifht hvad jeg tror hun skal indtage. Hun får derfor en vitaminpille hver dag og de sidste par uger har jeg også givet hende en kalkpille de dage hvor jeg synes hun har fået meget få mælkeprodukter.
Jeg er dog alligevel lidt i tvivl om om det er ok ifht anbefalingerner om vitaminindtag for børn?
Med venlig hilsen
Helle