Brev:
Frugtsaft
8. april 2009
Alder:
14 mdr.
Frugtsaft
Hej Helen
Jeg er i tvivl om om det er ok at give max 14 maaneder friskpresset frugtsaft, eller om det ogsaa er skidt for taender osv. Jeg ved at man selvfoelgelig ikke skal give ham saft i drikkeflaske eller saft fra karton osv, men vi presser tit saft af alle mulige frugter og der er ikke rigtig nogen som kan fortaelle mig hvorfor det skulle vaere bedre at spise en appelsin eller en kivi raa end at drikke den friskpressede saft.
Jeg vil bare lige have det slaaet fast saa jeg ikke faar ham vaendet til noget som ikke er saa godt.
Tak for hjaelpen!
Mange hilsner
Pernille