Brev:
Pludselig morsyg og underlig
8. april 2009
Alder:
3 mdr.
Pludselig morsyg og underlig
Kære Helen
Jeg glæder mig meget over at kunne stille spørgmål til dig.
Jeg har en dejlig datter på 3 måneder (født d. 17. januar, termin d. 5). Hun har hele tiden været et nemt barn. Det er selvfølgelig dejligt, men for ca. 2 uger siden ændrede hun adfærd efter en to dages rejse til KBH fra midtjylland.
Hun er utrolig morsyg og pivet. Hendes far, må ikke engang holde hende og hun holder først mund når jeg har hende igen.
Hvad kan man gøre? Især ift. hendes far, som jo også vil kunne trøste hende og aflaste mig lidt. For det er hårdt.
Med venlig hilsen
Mig