Brev:
Presselyde og hård nave
5. maj 2004
Alder:
5 mdr.
Presselyde og hård nave
Hej
Jeg har en datter på 5 mdr. vi er lige så stille begyndt på grød/mos, hvilket har resulteret i at hendes mave er gået helt i stå. Jeg ammer fuldt ud.
Vi har så givet hende sveskemos og da det så ikke hjalp er vi gået over til laktolose 3ml 2x om dagen + sveskemos, hun har kun haft afføring 4 gange på 3 uger.
Hun er begyndt at lave presselyde, hvor hun er helt rød i hovedet, men der kommer ikke noget, hvilke er vildt synd for jeg kan se at det gør meget ondt :-(
Hvad kan jeg gøre ?
Tak for en smaddergod brevkasse.
:-) Laura