Brev:
4 mdr mad
5. maj 2004
Alder:
4 mdr.
4 mdr mad
Jeg skriver første gang til dig. Jeg har en datter, som snart bliver 4 mdr. Jeg vil gerne give hende skemad. Hun får modermælk og modermælkserstatning 7 og 8 gang om dagen nu. Hun smiler og trives godt.
Mit spørgsmål er, hvad jeg kan starte med (grød eller vælling). Hvor meget og hvor mange gange om dagen hun skal have?
Hun var 5.1 kg for 4 uger siden. Jeg håber at du kan hjælpe mig med det.
Med venlig hilsen
Vithya Sarma