Brev:
Barnets søvnrytme
13. april 2009
Alder:
3 mdr.
Barnets søvnrytme
Hej Helen
Tak for sit svar vedr "Græder til babysvømning". Jeg kan heller ik se andre muligheder og jeg har besluttet mig for at fortsætte svømningen, da det er godt til ham og han er glad for det.
Min dreng er næsten 15 uger gammel og har selvfølgelig gennemgået tigerspring. De har varet 2 uger ca og så er han tilbage i hans rytme igen. Når han ikke har tigerspring sover han 6 timer + 4 timer (jeg ammer). Men når han har tigerspring vågner han med 4 timers mellemrum. Nu er han som sagt 15 uger gammel og han vågner STADIG med 4 timers mellemrum ...
Efter hans 12 uger tigerspring var han begyndt han sove de 6 timer + 4 timer igen, men nu sover han "kun" de 4 timers intervaller... Han er sulten om natten og når jeg har ammet han er der ro.
Til nat får han 210 ml modermælk jeg har malket ud- er det ikke nok? Og er det ikke lidt tidligt at han begynder at kræve mere end modermælk?
Har du nogle tips til hvad jeg kan gøre for at Magnus kan sove de 6 timer + 4 timer igen?
Det har stået på i 3-4 uger nu...
Om dagen sover han 3 lure som ialt giver 5 timer ca. Han er en aktiv fyr som er MEGET interesseret i omverdenen.
Mange hilsner Marianne