Brev:
Genkende billeder?
13. april 2009
Alder:
9 mdr.
Genkende billeder?
Hej Helen.
Valdemar har fået et baby-fotoalbum med billeder af sine primær personer i. men hvor gamle er de ca før de begynder at kunne genkende personerne på billederne, f.eks. mormor og morfar (som de ser 2-3 gange om ugen)??
Venlig hilsen Maibrit