Brev:
Skriger om natten - 9 mdr.
13. april 2009
Alder:
9 mdr.
Skriger om natten - 9 mdr.
Hej Helen
Så er jeg på her igen og har brug for lidt hjælp.
Matthes er nu 9 mdr :-) han vejer 10 kg og er ca 75 cm lang. han spiser alt men kravler ikke endnu - men det kommer forhåbentligt :-)
Vores problem er om natten. han har altid sovet godt :-) har været nem at putte både dag og nat.
men men men her de sidste par dage er han vågnet om natten og skreget! han skriger og er utrøstelig - går helt i bro og den slags :-( han vil ikke op - han skubber sig væk fra os. han vil ikke ligge i vores seng - han bliver endnu mere ked. han vil ikke ha vand. han vil ikke noget er bare så ked, gal og hysterisk tror jeg!
I nat var det i 2 timer. til sidst faldt han til ro ved at jeg sang og nussede. han bliver tosset hvis jeg prøver at putte dynen om ham. vi har tændt lidt svagt lys. han vågner så om morgenen og er glad og pludrene.
Hvad pokker sker der? ved du det... han er også pjevs om dagen vil gerne op og gå hele tiden eller bare underholdes.
Han skal starte i dp nu så jeg er bare rigtig bange for at det skal gå dårligt fordi han har sådan en periode :-(?
Han jeg hjælpe min ellers glade Matthes?
Med venlig hilsen
Lea