Brev:
Sprog, pottetræning, tandbørstning
15. april 2009
Alder:
22 mdr.
Sprog, pottetræning, tandbørstning
Kaere Helen
Det er noget tid siden jeg har haft brug for din viden, men nu er tiden kommet igen.
Oscar er nu 22 maaneder, en glad og energisk dreng dog med for mange mellemörebetaendelser, men ellers trives han rigtig godt.
Det eneste vi alle gaar og venter paa, det er hans förste ord! Han taler utrolig meget, men stadig "hans eget sprog", som ikke er forstaaeligt for os, men det er meget hyggeligt. Der er dog nogle ord der syntes at ligne, dog mest franske ord. Han er jo tosproget, kan det have noget at göre med at han endnu ikke udtaler nogle ord? Burde han ikke allerede nu vaere i stand til at udtale flere ord? Kan de mange mellemörebetaendelser have indflydelse paa hans hörelse? Hvad kan vi eventuelt göre?
Hvornaar begynder man med pottetraening og hvordan skal det göres?
Hvornaar maa han börste taender med "voksen" tandpasta?
Hvornaar kan han sove med hovedpude?
Paa forhaand mange tak.
Venlig hilsen
Lotte