Brev:
Aflivning af kæledyr
5. maj 2004
Alder:
21 mdr.
Aflivning af kæledyr
Vi har besluttet at aflive vores 2 katte, men hvordan får vi klaret det bedst overfor vores tvillinger på 21 måneder? Skal vi tale med dem om det? Hvormeget forstår de?
Eller skal vi "bare" aflive kattene fredagen før vi tager på sommerferie - og så er de bare væk, når vi kommer hjem igen?
Glæder mig til at modtage et godt råd! Eller måske bare et råd om hvor jeg kan få svar
Hilsen
Lena