Brev:
Blende majs?
19. april 2009
Alder:
10 mdr.
Blende majs?
Hej Helen.
Kom lige til at tænke på noget her den anden dag, da jeg gav Valdemar majs.
Når de kommer ud igen så er de jo hele, og det betyder vel at han ikke optager alt nærringen eller vitaminer fra dem, eller hva?
Ville det derfor være bedst at blende dem til ham??
Venlig hilsen
Maibrit