Brev:
Underligt søvnbehov
21. april 2009
Alder:
3 mdr.
Underligt søvnbehov
Kære Helen
Tusind tak for dit forrige svar. Det var meget brugbart.
Nu er jeg bare lidt i tvivl om Rebeccas søvnmængde. Hun har fra fødslen sovet igennem om nattet (9-12 timer) og "powernappet" sig igennem dagen med ½ times lur hver anden time CIRKA.
Men nu er det helt forandret. Hun virker konstant træt og sover længere ad gangen, og er længere tid vågen af gangen. Regner med at det er naturligt at hun har længere lure og længere interval. Men jeg er bekymret for at hun hele tiden er træt. Hun er mørk under øjnene og irritabel rigtig meget (sover stadig igennem).
Hun blev vaccineret d.16, men kan det være derfor?
Eller er der en anden grund til at hun hele tiden er træt?
Med venlig hilsen